sobota, 22 kwietnia 2023


Razem - olej na płótnie, 28×23cm, 2023

Obraz dostępny na sprzedaż, bezpośrednio ode mnie, jest oprawiony w ramkę autorską i gotowy do zawieszenia na ścianie.W razie zainteresowania, zapraszam do kontaktu 😉
Moje pejzaże to obrazy pamięci. Wiele z nich to wspomnienie mojego dzieciństwa spędzonego na dolnym śląsku. Przydrożne alejki, samotne drzewa i opuszczone sady ukryte w polach, które oglądałem podczas rowerowych wycieczek, są świadectwem dramatycznych wydarzeń tego regionu. Pejzaż ten jest też obserwatorem nowej historii. Właśnie takie drzewa witały wschodnich wysiedleńców, dla których dolnośląskich krajobraz był czymś zupełnie innym, egzotycznym. Ludzkie historie zostały zapieczętowane w tym jeszcze trwającym krajobrazie. Przy okazji usłyszenia gdzieś wiadomość o tworzeniu nowej historii Samych Swoich uświadomiłem sobie, że temat ziem odzyskanych jest w kulturze polskiej bardzo marginalny, a przecież to historia 1/3 kraju. Jak sądzicie czemu tak jest?

🎨Together - oil on canvas, 28×23cm, 2023
The painting available for sale, directly from me. Is framed by author and ready to hang on the wall. If interested, feel free to contact me 😉

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz