poniedziałek, 30 stycznia 2023

Z cyklu praca po godzinach. Ostatnio dużo słuchałem/czytałem na temat Łemków. Chciałem mieć coś związanego z moim pochodzeniem. Sporo czasu spędziłem na szukaniu w necie Łemkowskich strojów ludowych, ale nie znalazłem nic, co by mnie usatysfakcjonowało. Więc wyszyłem Łemkowskie ludowe wzory na kurtce jeansowej🧵 (efekt na zdjęciach). Kończę też wyszywanie na płaszczu. Chyba znalazłem nowe hobby 😉

From the after-hours work series. I've been listening/reading a lot about the Lemkos lately. I wanted something related to my origins. I spent a lot of time looking on the internet for Lemko folk costumes, but found nothing that satisfied me. So I embroidered Lemko folk patterns on a denim jacket🧵 (the effect is in the photos). I am also finishing embroidering on the coat. I think I found a new hobby 😉






 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz